Üzletfejlesztés

Hatékonyság-, termelékenység- és eredményesség-növelés.
Adat- és tudás-vezérelt, d
igitális megoldások és automatizmusok alkalmazása.

  • Szeretnéd hogy vállalkozásod hatékonyabb és termelékenyebb legyen?
  • Eredményesebb szeretnél lenni digitális megoldásokkal?
  • Van adatod, de nem tudod mire használd? Nincs elég adatod, hogy döntéseket hozzál? Van megoldás!
Egyeztessünk időpontot

Töltsd ki a lent található ajánlatkérő sablont vagy kattints ide az oldalra jutáshoz.

Üzletfejlesztési tanácsadás főbb feladatkörök:

  • Hatékonyság és termelékenység növelés
  • Forgalom és kosárérték növelés
  • Digitális üzleti megoldások
  • Folyamatok automatizálása
  • Adatgyűjtés, adatelemzés, adatstruktúra

 

Referenciáim közül:

 

Ahhoz hogy fejlődjön a vállalkozásod mindenképp adat és ember oldalról fogom megközelíteni feladatokat.

  • Adatok: Milyen adatok állnak rendelkezésünkre? Milyen adatokat tudunk generálni, azaz milyen rendszert kell bevezetni, hogy több adatunk legyen? Minél több adatunk van, annál könnyebb a jó döntéshez közelebb kerülni. Mérni kell és úgy is kell a rendszereket bevezetni, hogy összefüggő adatokat kapjunk, ami megkönnyíti a modern cégben a döntéshozást.
  • Ember: Másik nagyon fontos része az üzletfejlesztésnek, hogy megértsem az ügyfeleket, a felhasználókat, vásárlókat, az üzleti modellt. Ez alapján lehet betervezni, hogy milyen rendszerre, folyamatokra, adatokra van szükség a fejlődéshez, az üzlet fejlesztéséhez. Meg kell értenünk az emberek igényeit, hogyan dolgoznak a te embereid, Te hogy dolgozol és mik azok a folyamatok, amibe bele kell nyúlni vagy teljesen újra kell kezdeni az adott folyamatot, esetleg csak optimalizálni kell.

Nincs két egyforma cég és működés, mindenhol más folyamatok és rendszer van. Ha ismerjük a rendszert, beszélgetünk a működésről, megkeressük azokat a pontokat, ahol elakadás van, akkor lehet elkezdeni beépíteni olyan segítő, digitális megoldásokat, amik a hatékonyságot, átláthatóságot, elemezhetőséget és a termelékenységet növelni fogják.

 

Célok meghatározása:

  • Jól működő cégből profi cég!
  • Gondolkodjunk együtt, gondolkodjunk a vevő fejével
  • Üzletfejlesztés, folyamatok kidolgozása, bevezetése, átdolgozása, együtt gondolkodással
  • Tanácsadás cégre, vállalkozásra szabva
  • A terméket, szolgáltatást te ismered, én segítek a fejlesztésben és előrelépésben
  • Digitális gondolkodásmód és projektek

 

Fő tevékenységi körök:

  • Hatékonyság és termelékenység növelés
  • Forgalom és kosárérték növelés
  • Digitális üzleti megoldások
  • Folyamatok automatizálása
  • Adatgyűjtés, adatelemzés, adatstruktúra

 

Üzletfejlesztés (meg nem álló) folyamata:

  • Elemzés, tervezés
  • Előkészítés
  • Bevezetés, beüzemelés
  • Újabb elemzések, finomhangolás
  • Új tervezés kezdete, ismételt elemzés (sosem áll meg)
  • Elemzések ütemezése, ismétlések tervezése
  • Következő lépések dokumentálása és tervezése

 

Feladat- és témakörök:

  • Marketing és üzleti automatizálás
  • Folyamatelemzés és optimalizálás cégre, csapatra, csoportra szabva
  • Értékesítési technikák – forgalom és kosárérték növelés

 

Projekt feladatok:

  • Adatgenerálás és meglévő adatokból adatbányászat, ezek összehangolása
  • Felmérem a jelenlegi működést, beszélgetünk a rövid és hosszú távú célokról
  • Lehetőségek feltárása a hatékonyság és a termelékenység növeléséhez
  • Hatékonyság- és termelékenység-növelés adatelemzéssel
  • Automatizmusok bevezetése, folyamatok átgondolása és optimalizálása, logikus áttervezése
  • Új folyamatok kidolgozása és automatizálása közös gondolkodással

 

Mérések, elemzések:

  • Mire kell odafigyelni
  • Forgalmi adatok elemzése
  • Adatgyűjtés, adatelemzés, adatstruktúra kialakítása – vezetői döntéshozónak előkészítve
  • Értékesítési és vállalati adatok elemzése, ütemezése és rendszerezése
  • Elemzések, weboldal és e-commerce analitika
  • Havi, heti, negyedéves riportok – analitika, eredmények, vezetői döntéshozáshoz
  • Online adatok és weboldal teljesítmények és eredmények alapján

Mindig lehet jobban csinálni, ha bevezettünk egy rendszert, attól még nem áll meg a bevezetési projekt, ugyanis az elemzések, az utólagos javítások mindig tudnak tovább javítani a működésben. Ne dőljünk hátra, gondolkodjunk előre és tervezzük meg a következő lépéseket, például az új, rendelkezésre álló adatokat mire és hol fogjuk felhasználni.

Egy külső, de tapasztalt szem sokszor többet vagy mást lát. Ebben tudok én segíteni. Közös gondolkodás és beszélgetés után marketing és értékesítési lehetőségek feltárása.

Összes szolgáltatás itt

Ajánlatkérés

Egyeztessünk időpontot
2021-09-28T18:38:06+02:00